2021-2022 навчальний рік
2020-2021 навчальний рік
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 05.05.2021 по 07.05.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
05.05.21-07.05.21 | Англ мова | 2 |
| 1.Повторити пори року ,намалювати будь-яку пору року 2.с102 вивч. правило | svetakruvyly@ gmail.com |
Інформатика | 2 | Виконання колективного навчального проекту | С.85-87 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Я досліджую світ | 2 | 1. Ти ростеш і змінюєшся. 2. Турбуюся про здоров’я. | 1. С. 110-111, зош. 49. 2. С. 112-113. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | 1. Ділення числа 0 (нуль). Обчислення периметра квадрата. Розв'язування задач та прикладів. 2. Множення та ділення на 10. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника. | 1. Завдання 952 – 960. 2. Завдання 961 – 972. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Українська мова | 2 | 1. Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Використовую слова ввічливості у повсякденному житті. 2. Розв. мовл. Складання розповіді за серією малюнків. | 1. C. 138 (впр.21,22) 2. Завдання із зошита с.41-43. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | 1. Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Микола Возіянов «Сонечко». 2. Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми). Анна Рибалка «Вовчик і сонечка». | 1. С. 134-135. 2. С. 135-137. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Створюємо аплікацію з геометричних фігур(картон, кольоровий папір). | С.79 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Складання розповіді «Малюю весну». | Скласти розповідь про весну за малюнком та даними словами. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Ф-ра | 2 | Вправи на розвиток фізичних якостей. Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток гнучкості. Стрибки зі скакалкою. Піднімання тулоба із положення лежачи на спині 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Мистецтво | 2 | Намалювати «Червоні маки» | Розучити українську народну пісню «Іди, іди, дощику…» | paninamariyaya@gmail.com |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 26.04.2021 по 30.04.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
26.04.21-30.04.21 | Англ мова | 2 |
| 1.Вивч. пісню «Happy birthday» 2.с101 3.намалюв. малюнок | svetakruvyly@ gmail.com |
Інформатика | 2 | Колективний навчальний проект | С.85-87 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Я досліджую світ | 2 | 1. Світ різноманітний. 2. Світове господарство. Проводимо дослідження. Які товари з України відправляють за кордон? 3. Людина і її тіло. | 1. С. 106 2. С. 107 3. С. 108-109 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | 1. Повторення вивченого. 2. Діагностична робота. Множення чисел 8 і 9, ділення на 8 і 9. 3. Множення з числами 1 та 0. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника 4. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами. Обчислення периметра прямокутника | 1. Тем/зош. с.28-29. 2. Тем/зош. с.30-31. 3. Завдання 934-942 4. Завдання 943-951 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Українська мова | 2 | 1. Навчаюся складати текст про події із власного життя.Складаю і записую короткі розповіді. 2. Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя. 3. Навчаюся робити повчальні висновки.Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя. | 1. С. 136 (впр.18) 2. С. 137 (впр.19) 3. С. 137 (впр.20) | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | 1. Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках». 2. Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха». 3. На небі також є краса. Ліна Біленька «Казка неба». 4. Робота з дитячою книжкою. Знайомимося з творами Лесі Ворониної. | 1. С. 130-131 2. С. 131-133 3. С. 133 4. Хрестоматія ст.. 136-143 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Створення образа Рудого кота в техніці оригамі. | С. 75 Створити образ Рудого кота в техніці оригамі. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Розв’язуємо задачі. | Розв’язування задач за відеоуроком. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Ф-ра | 2 | Вправи на розвиток фізичних якостей. Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток гнучкості. Стрибки зі скакалкою. Піднімання тулоба із положення лежачи на спині 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Мистецтво | 2 | Зустрічаймо літо! | Намалювати малюнок на тему «Пасха», закріпити пісню «Ой на горі жито» | paninamariyaya@gmail.com |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 19.04.2021 по 23.04.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
19.04.21-23.04.21 | Англ мова | 2 | 1.Коли твій день народження? Пори року 2. Погода 3. Рік. Пори року | 1. Вивч пори року 2.намалюв. малюнок 3.вивч.вірш | svetakruvyly@ gmail.com |
Інформатика | 2 | Навчальний проект | с.85-87 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Я досліджую світ | 2 | 1. Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних видах спорту? 2. Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто з митців прославив Україну в світі? 3. Виготовлення лепбуку «Славетні українці». | 1. С. 104 2. С. 105 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | 1. Складання таблиці множення на 9. Робота над задачами. Побудова квадрата 2. Робота за таблицею Піфагора. Розв'язування задач. Знаходження невідомого дільника 3. Складання таблиці ділення на 9. Розв'язування задач. Робота з діаграмою 4. Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень виразів з буквеними даними. Робота над задачами | 1. Завдання 898-907. 2. Завдання 908-915. 3. Завдання 916-924. 4. Завдання 925-933. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Українська мова | 2 | 1. Навчаюся складати текст за серією малюнків. Складаю і записую речення за серією малюнків. 2. Навчаюся складати текст за серією малюнків. Складаю і записую речення за малюнками. Записую розповідь за малюнками і запитаннями. 3. Навчаюся складати текст про події із власного життя. 4. Розв. мовл. Слово до слова — ведеться розмова. | 1. С.133-134 (впр.11,12, 13) 2. С.134-135 (впр.14,15, 16) 3. с. 136 (впр.17) 4. Зош. с.38-40. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | 1. Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми). Всеволод Нестайко «Кревет Вася» 2. Діагностична робота. Аудіювання А. М’ястківський «Мудра голка» 3. «Довкола стільки є краси!» Ранковий ліс. Лідія Компанієць «У лісочку». | 1. С. 127-128. 2. Тем/зош. с.27-28. 3. Ст. 129. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Створюємо пластилінову казку ( пластилін). | С. 71-72 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Закріплення таблиць ділення та множення. | Тренувальні вправи на відеотренажерах. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Ф-ра | 2 | Вправи на розвиток фізичних якостей. Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток гнучкості. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Мистецтво | 2 | Зустрічаємо літо! | Намалювати малюнок на тему «Весна на планеті», закріпити пісню «Ой на горі жито» | paninamariyaya@gmail.com |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 12.04.2021 по 16.04.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
12.04.21-16.04 | Англ мова | 2 | 1.Слухаємо та читаємо разом 2.. Овочі та фрукти. Вивчаємо вірші 3. Перевір себе. Діагностична робота | 1.Опрацьовуємо с 99 2.Вивчаємо вірші 3.Завдання по картках | svetakruvyly@ gmail.com |
Інформатика | 2 | Алгоритми для малювання фігур | С.82-84 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Я досліджую світ | 2 | 1. Київ — столиця України. 2.Проводимо дослідження. Які визначні місця Києва вас зацікавили? 3.Славетні українці. Проводимо дослідження. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? | 1. С. 102-103 2. С. 103 3. С. 104 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | 1. Складання таблиці множення на 8. Множення та ділення іменованих чисел. Побудова прямокутника 2. Обчислення периметра прямокутника. Застосування переставного закону множення при обчисленні значень виразів. Розв'язування задач на різницеве та кратне порівняння. Виконання арифметичних дій з іменованими числами 3. Складання таблиці ділення на 8. Повторення про взаємозв'язок множення та ділення. Розв'язування задач. Побудова прямокутника 4. Засвоєння таблиці ділення на 8. Знаходження невідомого дільника. Розв'язування задач за планом | 1. Завдання 861-870 2. Завдання 871-880 3. Завдання 881-889 4. Завдання 890-897 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Українська мова | 2 | 1. Навчаюся розрізняти текст-опис. Поняття про «текст-опис». 2. Діагностична робота. Підсумкова робота 3. Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Складаю і записую речення за ілюстрацією. | 1. с. 130-131 (впр.5,6,7,8) 2. Тем.зош. с.37-40. 3. с. 132 (впр.9,10) | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | 1. Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. 1. Чи добре бути нахабним? (продовження теми) Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки. 2. Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко «Кревет Вася». 3. Робота з дитячою книжкою. Знайомимося з творами Лариси Ніцой. | 1. с. 123-125 2. с. 123-125 3. Ст. 125-126 4. Хрестоматія ст.. 128-135 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Майструємо з ґудзиків. | С.68 Виготовлення квіткової композиції з ґудзиків. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Засвоєння вивчених таблиць ділення та множення. | Тренувальні вправи на відеотренажерах. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Ф-ра | 2 | Вправи на розвиток фізичних якостей. Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток гнучкості. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Мистецтво | 2 | Зустрічаємо літо! | Намалювати малюнок на тему «Весна в Карпатах», розучування пісні «Ой на горі жито» | paninamariyaya@gmail.com |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 05.04.2021 по 09.04.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
05.04.21-09.04 | Англ мова | 2 | 1.Моє порт фоліо.Створення тарілки з їжею 2.Моє порт фоліо.Розповідь: що я люблю їсти і що любить мій друг 3.Перевір себе.Які фрукти та овочі подобаються мені та моїм друзям | 1.С 96 повтор. назви фруктів 2.с 97 повтор назви овочів 3.Опрацювати с 98 | svetakruvyly@ gmail.com |
Інформатика | 2 | Складання власних графічних алгоритмів | С.80-82 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Я досліджую світ | 2 | 1.Діагностична робота «Природа навесні. Продовження» 2. Державні символи України. 3. Пізнаю свій край. | 1.Тем.зош.№2 с.21-22 2. с. 98-99. 3. 100-101. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | 1. Складання таблиці ділення на 7. 2. Повторення вивченого. 3.Діагностична робота. Множення чисел 4-7, ділення на 4-7. 4. Засвоєння вивчених таблиць множення та ділення. | 1. Завдання 844-852 2. Матеріал із тематичного зошита с. 24-25 3.Тем.зош.26-27 4. Завдання 853-860 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Українська мова | 2 | 1. Навчаюся знаходити у текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текс. 2. Навчаюся пояснювати, що є текстом, а що – окремим реченням. 3. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. 4. Розв. мовл. Слово до слова – ведеться розмова. | 1. с.126-127 (впр.4,5) 2. с.127 (впр. 6,7) 3. с.128-129 (впр.1,2,3,4) 4. Зошит з розвитку мовлення с.35-37 | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | 1. Пізнаю себе. За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій». 2. Узагальнення за розділом 3. Як досягнути успіху? | 1. Форзац 2. Повторити вивчені твори із розділу «Мого дитинства сонячна країна» 3. Ст.121-123. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Вчимося пришивати ґудзиків. | Тренуємося у пришиванні ґудзиків. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Визначаємо периметр фігур. | Тренувальні вправи. Обчислення периметру фігур. | kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Ф-ра | 2 | Вправи на розвиток фізичних якостей. Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток гнучкості. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Мистецтво | 2 | Космос | Намалювати малюнок на тему «Космос» | paninamariyaya@gmail.com |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 11.01.2021 по 22.01.2021
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
11.01 - 22.01.2021 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Тварини в зоопарку. | С62-63 вивч назви тварин | svetakruvyly@ gmail.com |
Опис тварини. Частини тіла | С64чит | ||||
Читаємо,слухаємо і повторюємо разом. Фонікс Th | C65чит Вивч правила читання | ||||
У мене є…Частини тіла . Нова лексика. | C66 вивч частини тіла | ||||
Скільки пальців на моїх руках? How many? | С67чит | ||||
Фото в зоопарку. Слухаємо і читаємо разом. Фонікси Ph, ou, ow | С68 чит | ||||
Я досліджую світ | 2 | Повітря. Дослідження властивостей повітря . Повітря. Дослідження властивостей повітря (продовження). Як зберегти повітря чистим? Проводимо дослідження. Чи забруднюється повітря там, де ти живеш? Діагностична робота «Повітря». Вода. Дослідження властивостей води . | Підручн.С.74-75, зош.с. 18 Підручн.С. 74-75, зош.с.19. Підручн.С.76-77, зош.с. 20-21 Складання списку дій, яких можна вжити для покращення стану повітря. Виконання завдань з тематичного зошита. Підручн.С.78-79, зош.с. 22-23 | Viber, kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Математ. | 2 | Дія множення. Знак множення. Розв’язування задач Назви компонентів і результату дії множення. Обчислення виразів. Розв’язування задач Перевірка множення додаванням. Розв’язування задач на множення. Порівняння виразу і числа. Розпізнавання геометричних фігур. Складання таблиці множення числа 2. Розв’язування задач на множення. Обчислення периметра фігур. Закріплення таблиці множення числа 2. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач Складання таблиці множення на 2. Переставна властивість множення. Розв’язування задач на множення. Закріплення вивченого матеріалу. Спрощення виразів. Прямокутник. Розв’язування задач. Складання таблиці множення числа 3. Обчислення довжини ламаної лінії. Розв’язування задач. | с. 86-87, завд. 508-515. с. 87-88, завд. 516-523. с. 88-90, завд. 524-533. с. 90-91, завд. 534-542. с. 92, завд. 543-550. с. 93-94, завд. 551— 559. с. 94-95, завд. 560-570. с.96-97, завд. 571-578. | ||
Українська мова | 2 | § 15 Слова-назви чисел (числівники) Навчаюся визначати слова, які називають числа. Поняття про «числівник» Навчаюся добирати числівники. Що таке числівники? На які питання вони відповідають? Робота з числівниками. Навчаюся записувати числівники словами. Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками. Усне поєднання числівників з дібраними словами. Навчаюся правильно наголошувати числівники. Усне утворення сполучення слів із числівниками і назвами одиниць довжини. Навчаюся вживати числівники в мовленні. Доповнюю і називаю числівники, які використовую. Виявляю спільні числівники у словах. Розв. мовл. Схожий на тата маленький синок… | С.86-87 (впр.1,2,3,4); С.88 (впр.5,6); С.89 (впр.7,8); С.90 (впр.9,10,11); С.91 (впр. 12,13,14); С.92-93 (впр.15,16,17,18,19); Зошит з розвитку мовлення с. 24-27. | Viber, kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Читання | 2 | Хто уміє зберігати – уміє й господарювати. Марія Чумарна «Як зайчики зимували». Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.) Платон Воронько «Гра у сніжки». Узагальнення за розділом. VІ РОЗДІЛ «Моя сімꞌя, моя родина – це наша славна Україна!» Я – синочок. Я – донечка. Я – братик. Я – сестричка. Сашко Дерманський «Віршик для мами», Олег Попов «Хто це?», аудіозапис пісні В. І. Кукоби «Мама і тато», музичний кліп до пісні. Гриць Гайовий «Будильник». Робота з дитячою книгою. Знайомство з творами Івана Малковича. Я – онучок. Я – онучка. Катерина Перелісна «Мами й доні», Аркадій Музичук «Дідусів маршрут», аудіо запис пісні Наталії Май «Бабуся», мультфільм до пісні підібраний благодійним фондом Magneticone.org для проекту «Освіта дитини ХХІ століття». Україна – це ти! Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!», аудіо запис пісні та відео сюжет. Наталка Поклад «Прапор». Без верби і калини нема України. Народна легенда «Як Оксана вербою стала». | С.74-76. С.76. С.77-79. Хрестоматія ст.. 94-99. С.80. С. 81-82. С. 83-85. | Viber, kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Дизайн і техн. | 2 | Аплікація «Зимова казка»(кольоровий папір, манна крупа). Створюємо витинанку(папір). | С.43.Створити аплікацію на основі роздрукованого малюнка. С.45. Створити малюнки за зразком. | Viber, kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інд.заняття | 2 | Розв’язування задач, виразів. (математика) Тренувальні вправи. (українська мова) | Розв’язування завдань із «Щоденних 3». Написання під диктовку. | Viber, kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інформатика | 2 | Створення та редагування не складних малюнків. Інструменти малювання ліній Інструменти для малювання фігур | С.42-49 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Мистецтво | 2 | Тема 16, 17 Подорожуємо до театру «Пісня про зарядку» із музичної казки «Урок для звірят», муз. О. Янушкевич, сл. М. Ясакової — розучування, виконання з рухами | Створення фігурок рельєфної композиції для декорації до вистави «Птахи у лісовій школі» (пластилін). | ||
Фізична культура | 2 | Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стройові вправи. Елементи гімнастики. Рухлива гра | Ранкова гімнастика Піднімання тулуба із положення лежачи на спині Стрибки через предмет | andreyvolkov3737@gmail.com | |
Організовуючі вправи. Загальнорозвивальні вправи. Стройові вправи. Вправи з малим м’ячем. Рухлива гра | |||||
Загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру). Різновиди ходьби і бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра | |||||
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці. Різновиди ходьби і бігу. Вправи з великим м’ячем. | |||||
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предмета. Різновиди ходьби:у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьба «змійкою». Рухлива гра | |||||
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предмета. Ріновиди бігу:з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напряму і різних вихідних положень. Рухлива гра | |||||
Організовуючі вправи. ЗРВ на місці без предмета.різновиди ходьби і бігу. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві.Рухлива гра |
План роботи на період карантину з 07 вересня по 18 вересня
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
07.09.2020- 18.09.2020 | Я досліджую світ | 2 | Що належить до природи Кольорові сторінки природи: Осінь Сонце. Світло і тепло.Проводимо дослідження. Вимірювання температури повітря Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени Якої форми наша планета Чому буває день і ніч. Проводимо дослідження. Спостереження за зміною освітлення на поверхні глобуса | Підручн.С.8-9, зош.с. 8-9 Підручн.С.10-11, зош.с. 10-11. Підручн.С.12-13, зош.с. 12-13 Записати свої спостереження в «Щоденник вражень» Підручн.С.14-15, зош.с. 14-15 Підручн.С.16-17, зош.с. 16-17. | Viber,kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com |
Математ. | 2 | Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення виразів. Розпізнавання геометричних фігур. Розв’язування задач. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 20. Нумерація чисел 10-20. Порівняння чисел. Вимірювання довжини предметів . Повторення вивченого матеріалу. Нумерація чисел в межах 100. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач. Повторення вивченого матеріалу. Лічба в межах 100. Попереднє і наступне число. Розв’язування задач і їх порівняння. Повторення вивченого матеріалу. Письмова нумерація чисел в межах 100. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Повторення вивченого матеріалу. Лічба десятками. Обчислення довжини ламаної. Визначення часу за годинником. Діагностична робота. Узагальнюємо і впорядковуємо знання і вміння за 1 клас. Додавання і віднімання одноцифрових чисел Додавання чисел 2-9 до 9 з переходом через десяток. Розв’язування задач. Об’ємні геометричні фігури. Додавання чисел 3-9 до 8 з переходом через десяток. Розв’язування задач. | с. 7- 8, завд. 22-28. с. 9-10, завд. 29-37. с. 10-11, завд. 38-44. с. 11, завд. 45-51. с. 12-13, завд. 52-62. с. 13-14, завд. 63-70. с. 15-16, завд. 71-79. с. 17, завд. 80-87. | ||
Українська мова | 2 | Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуків у словах. Експериментую зі словами. § 2. Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу Літературна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим. Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. § 3. Апостроф Вимова і написання слів із апострофом. Спо- стереження за твердою вимовою приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Навчаюся вимовляти і писати слова з апо- строфом. § 4. Наголос Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Навчаюся пра- вильно наголошувати слова. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю наголосу в словах. Тренувальні вправи на визначення наголосу в словах. Експериментую з наголосом у словах. § 5. Поділ слів на склади Склад слова. Уявлення про складоутворюваль- ну роль голосних звуків. Навчаюся ділити слова на склади. Розв. мовл. Предмет один у а назв багато? | С. 8-9 (впр.7,8,9, 10,11) С. 10-11 (впр.1,2,3,4) С. 12-13 (впр.1,2,3, 4,5) С. 14-15 (впр.1,2,3, 4,5) С.16-17 (впр.6,7,8, 9,10,11) С.18-19 (впр.1,2,3, 4,5,6) Зош. с.4-5 | ||
Читання | 2 | Що я очікую від шкільного життя? Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр». Я до школи поспішаю. Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр» (продовження). Хто сьогодні зірка в класі? Олена Полянська «Є у кожного талант». Робота з дитячою книжкою. «Наші літні читання». Якщо вчитися важко. Дженніфер Мур-Маллінос «Якщо вчитися важко». Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). ІІ РОЗДІЛ «КНИГА – КЛЮЧ ДО ЗНАНЬ» Ми маленькі читачі. Лідія Повх «Ми маленькі читачі». | С.6-8 Виразне чит.с.6-7. С.8-10 Виразне чит.с.9-10. Виразне чит.с.11. Чит.та перек.прочитаних влітку творів. С.13-14 Робота над творчими завданнями. Виразне чит. будь-якого твору із розділу «Дзвіночок кличе у Країну Знань» С.15-16 | ||
Іноз.мова (англ.) | 2 | Кольорова абетка. Повторення назв кольрів та літер. Абетка з тваринами. Повторення літер. Як тебе звати? Моє прізвище. Розкажи про себе Я вмію читати. | В1-4 с9 В1-3 с10 В1-4 с11 В1-5 с12-13 В 1-4 с14 В1-4 с15 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Дизайн і техн. | 2 | Абетка з тваринами. Повторення літер. | С.8 Створити аплікацію з сухого листя. С.11 Створити їжачка із природних матеріалів | Viber,kovaliklyuddmilaHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"@HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"gmailHYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com".HYPERLINK "mailto:kovaliklyuddmila@gmai.com"com | |
Інформатика | 2 | Навколишній світ та інформація. Сприймання людиною інформації | §2,3 | Kisil_2019@ukr.net Viber 0997090951, 0688059158 | |
Мистецтво | 2 | Природа в мистецтві Подорож у село | С. 8- 15 | paninamariyaya@gmail.com вайбер: 0975512828 |
2019-2020 навчальний рік
План роботи на період карантину з 18.05.2020 по 29.05.2020
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя | |
18.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток м-ц живота. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Які рослини та тварини є в рідному краї? | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Ділення на 1 | З.943 –951 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Слово | С.32-40 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Ранковий ліс. Лідія Компанієць «У лісочку». | С.129 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | У ритмі свята. Від народного до сучасного | С.124-128 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
19.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Виготовлення лепбука «Мій рідний край» | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Речення | С.104-106 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Ділення числа 0 | З.952 –960 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Я не ображу рідної землі! Ніна Вернигора «Диво у долоньках» | С.130-131 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
20.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Фонікси ir,oa, ear, air, ere | С106 чит | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Повторення вивченого. Діагностична робота | С.80-100 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Множення та ділення на 10 | З.961 –972 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Текст | С.122-142 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Здібності і таємниці братів наших менших. Валентина Бондаренко «Розумаха» | С.131-133 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
21.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…- Yes, I am| No, I’m not. | С107 Завд в зош | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Літо зустрічаємо | С.136 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Працюємо з ЛЕГО | ||||
22.05 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом | С108 чит | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Повторення вивченого. Діагностична робота | З.973 –980 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Розв. мовл. Що я знаю про комп’ютер? | Р.з. (с.59) | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Планування проекту | Скласти план | Kisil_2019@ukr.net | ||
25.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Заочна подорож Україною «Сім чудес України» | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Повторення про додавання та віднімання | З. 981-985 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Діагностична робота (Списування) | С.142 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | На небі також є краса. Ліна Біленька «Казка неба» | С.133 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | Подорож рідним краєм. Підсумковий урок за рік | С.132 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
26.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Повторення вивченого | С.100-119 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого | С.20-32 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Повторення про множення та ділення | З.986-991 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій. Діагностична робота (Навичка читання вголос (усно)) | С.134-137 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
27.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Моє порт фоліо. Розповідь про погоду | С109 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Перевіряємо свої досягнення | З.992-1003 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Читання | 2 | Що? Де? Коли? Як? Чому? | С.137-140 | |||
28.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Перевір себе. Давай пограємось | С110-111 Намал малюнок улюбленої пори року | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Дизайн і техн. | 2 | Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
29.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Повторення вивченого у 2 класі | svetakruvyly@ gmail.com | ||
Математ. | 2 | Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Читання | 2 | Робота з дитячою книжкою Твори про природу. Підсумковий урок за рік | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Інформатика | 2 | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | Kisil_2019@ukr.net |
План роботи на період карантину з 27.04.2020 по 15.05.2020
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя | |
27.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток м-ц живота. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути навесні? | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Робота за таблицею Піфагора | З.835 –843 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Вдосконалення та редагування текстів | С.140 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Чи варто ризикувати? За Оксаною Радушинською «День народження!» | С.117 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | Народні свята, ігри й іграшки | С.116-117 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
28.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток м-ц живота. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Кольорові сторінки природи: літо | с. 116-117 | |||
Укр. мова | 2 | Вдосконалення та редагування текстів | С.140 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці ділення на 7 | З.844 –852 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Узагальнення за розділом «Мого дитинства сонячна країна». | Повторити вивчені тексти з розділу | kornejkoludmila@gmail.com | ||
29.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Пори року. Погода | C 100-101 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Що можна побачити, почути, відчути влітку? | с. 117 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Засвоєння таблиць множення та ділення | З.853 –860 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Навчаюся складати текст за ілюстрацією | С.141 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Робота з дитячою книжкою Марина Павленко "Півтора бажанння" | Читати дит.книжку | kornejkoludmila@gmail.com | ||
30.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght | C102 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток м-ц живота. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | У ритмі свята | С.126-127 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Працюємо з ЛЕГО | ||||
04.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Я дружу з природою | с. 118 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Повторення та узагальнення вивченого | З.840-860 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Навчаюся складати текст за серією малюнків | С.141 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Як досягнути успіху? Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…». | С.121-123 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | Народна композиція. Народні ритми | С.120-121 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
05.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Як ти можеш допомогти планеті Земля? | с. 119 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Вдосконалення та редагування текстів | С.141 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці множення на 8 | З.861 –870 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Чи добре бути нахабним? Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис казки | С.123-124 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
06.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght | C102 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Екскурсія. Подорож рідним краєм | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Засвоєння таблиці ділення на 8 | З. 890–897 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Вдосконалення та редагування текстів | С.141 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Чи добре бути нахабним? (продовження) | С.125-126 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
07.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Що він покладе у свою валізу. Одяг.Вживання his|her | С103 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Присідання 25 р. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Від народного до сучасного | С.130-131 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Працюємо з ЛЕГО | kornejkoludmila@gmail.com | |||
08.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Одяг.Вживання is|are | C104 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Складання таблиці множення на 9 | З.898– 907, 908 –915 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Розв. мовл. Навчаюся складати загадки | Р.з.(с. 55) | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Навчальний проект | Kisil_2019@ukr.net | |||
12.05.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Екскурсія. Я дружу з природою | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Звуки і букви | Повт.алфавіт | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці ділення на 9 | З. 916 –924 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Вчимося аналізувати інформацію. Всеволод Нестайко «Кревет Вася» | С. 127-128 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
13.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу | С105 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Екскурсія. Охорона природи | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Повторення вивченого | Поторити таблиці множення та ділення | 925 –933 | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Звуки і букви | Повт.алфавіт | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Вчимося аналізувати інформацію (продовження) | С. 128-129 | |||
14.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Предмети одягу | С103-105(закріплення) | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Віджимання від підлоги. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Подорож рідним краєм | С.134-135 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Працюємо з ЛЕГО | kornejkoludmila@gmail.com | |||
15.05.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси ir, oa,ear,air,ere | C106 Завд в р/з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Множення з числами 1 та 0 | З. 934 –942 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Робота з дитячою книжкою. Тексти про природу | Читати тексти про природу | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Колективний навчальний проект | Kisil_2019@ukr.net |
План роботи на період карантину з 06.04.2020 по 24.04.2020
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя | |
06.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток координації рухів. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Людина і її тіло | с. 108 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Засвоєння таблиці множення числа 5 | н.748 –757 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Текст-опис | С.130-131 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Найдорожче – чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера». | С.106-108 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | Портрет | С.100-101 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
07.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток координації рухів. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Людина і її тіло | с.109 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Виконання вправ на складання тексту за ілюстрацією | С.132 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Хвилина. Визначення часу за годинником | н.758 –766 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Найдорожче – чесність. Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера» (продовження) | С.106-108 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
08.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Похід у магазин | С 89-90 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Ти ростеш і змінюєшся. Діагностична робота | с. 110-111 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці ділення на 5 | н. 767 –774 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків | С.133 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Добре ім’я краще багатства. Зірка Мензатюк «Золоте серце» | С.108-110 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
09.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Виготовлення тарілки з їжею | С 96 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри.Вправи на розвиток координації рухів. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Народні ігри й іграшки | С.114-115 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Створюємо аплікацію | С.79 | |||
10.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Розповідь: що я люблю їсти і що любить мій друг | С 97 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Засвоєння таблиці множення числа 5 та ділення на 5 | н.775 –782 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Розв. мовл. Навчаюся складати розповідь на основі власного досвіду | Р.з. (с. 43-44) | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами | С. 78-79 | Kisil_2019@ukr.net | ||
13.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток м-ц живота. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Який твій зріст? | С.111 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Порівняння та розрізнення відношень «на … більше», «у … разів більше» | н. 783 –790 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Виконання вправ на складання тексту за серією малюнків | С.134 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Мрія про космос. Катерина Василенко «НЛО» | С.110-111 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Муз.мист. | 2 | Весняні пригоди | С.104-105 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
14.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток м-ц живота. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Турбуюся про здоров’я | с. 112 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Повторення вивченого. Діагностична робота (Перевірка мовних знань і вмінь) | С.135 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці множення числа 6 | н. 791 –799 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Коли буває соромно? Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка» | С.111-113 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
15.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Перевір себе. Які фрукти і овочі подобаються мені і моїм друзям | С 98 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Турбуюся про здоров’я | с.113 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Засвоєння таблиці множення числа 6 | н.800 –807 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Виконання вправ на складання тексту про події із власного життя | С.136-137 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Наполеглива праця – запорука успіху. Оксана Кротюк «Пластиліновий песик» | С.113 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
16.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Перевір себе. Давай пограємось | С 99 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток м-ц живота. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Народна композиція | С.118-119 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Працюємо з ЛЕГО | С. 82 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
17.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Пори року. Погода | С 100 Завд. в р з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Повторення вивченого | н. 808 –816 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Робота з дитячою книжкою. Скринька казок українських письменників | Читати казки укр.письменників | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Складання власних графічних алгоритмів | С. 82-83 | Kisil_2019@ukr.net | ||
21.04.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток м-ц верхнього плечового поясу. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Безпека там, де ти живеш | с. 114-115 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Створення висловлювання на відому тему | С.138 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Складання таблиці ділення на 6 | н. 826 –834 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!» | С.115-117 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
22.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Коли твій день народження? | С 101 Завд в рз | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Які небезпечні місця є біля вашого будинку? | с. 115 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Засвоєння таблиці ділення на 6 | н. 817-825 | |||
Укр. мова | 2 | Вдосконалення та редагування текстів | С.139 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Маленькими кроками до великих перемог. За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!» | С.115-117 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
23.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Погода | С 102 Завд. в р з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. Вправи на розвиток м-ц верхнього плечового поясу. Стрибки зі скакалкою. | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Народні ритми | С.122-123 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Математичний планшет | С.85 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
24.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Пори року. Погода | С 100-102 Завд. в р з | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Складання таблиці множення на 7 | н.827-834 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Розв. мовл. Навчаюся складати розповідь за поданим початком | Р.з. (с. 51-52) | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Інформатика | 2 | Алгоритми для малювання фігур | С. 86-87 | Kisil_2019@ukr.net |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 30.03.2020 по 03.04.2020
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя | |
30.03.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Світ різноманітний | С. 106 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Математ. | 2 | Таблиця множення на 4 | Н.711-719 | |||
Укр. мова | 2 | Спостереження за будовою тексту | С.124-125 | |||
Читання | 2 | Великодне свято | С. 103 | |||
Муз.мист. | 2 | Весна прийшла | С. 96-97 | |||
31.03.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри. | andreyvolkov3737@gmail.com | ||
Я досліджую світ | 2 | Світове господарство | С. 107 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Укр. мова | 2 | Вправи на знаходження в текстах виражальних засобів мови та на відновлення деформованого тексту | С. 126-127 | |||
Математ. | 2 | Складання таблиці ділення на 4 | Н. 720-729 | |||
Читання | 2 | Узагальнення за розділом «Зустрічаємо весноньку!» | С.93-103 | |||
01.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Мій режим. Харчування | С90-91 Рз с66 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Які товари відправляють за кордон? | kornejkoludmila@gmail.com | |||
Математ. | 2 | Кратне порівняння чисел | Н.730-737 | |||
Укр. мова | 2 | Текст-розповідь | С. 128-129 | |||
Читання | 2 | Дружба та братство-найбільше багатство. | С.104-105 | |||
02.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Слухаємо і читаємо. Фонікси wh ir er ur. | c 92 рз c67 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри | andreyvolkov3737@gmail.com | |||
Обр.мист. | 2 | Народні свята | С. 108-109 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Створюємо оригамі | С. 75 | |||
03.04.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Вживання дієслів 3 особи однини | С 93 Рз с68 | svetakruvyly@ gmail.com | |
Математ. | 2 | Складання таблиці множення числа 5 та множення на 5 | Н. 738-747 | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Читання | 2 | Робота з дитячою книжкою. Скринька казок зарубіжних письменників | Читати казки зарубіжних письменників | |||
Інформатика | 2 | Середовище програмування Скретч | с 74-75 | Kisil_2019@ukr.net |
План роботи для учнів 2 класу на період карантину з 16.03.2020 по 20.03.2020
Дата проведення | Предмет | Клас | Тема уроку | Робота за підручником | Електронна адреса вчителя |
16.03.2020 | Я досліджую світ | 2 | Київ – столиця України | с.102-103 | kornejkoludmila@gmail.com |
Математ. | 2 | Повторення вивченого | № 612-619 | ||
Укр. мова | 2 | Навчаюся складати і записувати спонукальні речення. | с. 118-119 всі впр. | ||
Читання | 2 | Дивовижний дарунок | 99-101 | ||
Муз.мист. | 2 | В гостях у казки | |||
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Формування правильної постави. Вправи на розвиток м-ц ніг, гнучкості. | |||
17.03.2020 | Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Формування правильної постави. Вправи на розвиток м-ц ніг, гнучкості. | ||
Я досліджую світ | 2 | Славетні українці | с. 104-105 | kornejkoludmila@gmail.com | |
Укр. мова | 2 | Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. | (с. 112-113 впр. 13-14) | ||
Математ. | 2 | Повторення вивченого | № 689-690 | ||
Читання | 2 | Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. | 102 | ||
18.03.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Фрукти. Артикль а/аn | С89 | svetakruvyly@ gmail.com |
Я досліджую світ | 2 | Проводимо дослідження. Хто із славетних людей народився у нашому краї? | с.105 | kornejkoludmila@gmail.com | |
Математ. | 2 | Повторення вивченого | № 690-709 | ||
Укр. мова | 2 | Дописую текст використовуючи розповідні, питальні або спонукальні речення | (с. 113 впр. 15-16) | ||
Читання | 2 | Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник. | 102 | ||
19.03.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Дитяче меню | С90 | svetakruvyly@ gmail.com |
Ф-ра | 2 | Ранкова гімнастика. Рухливі ігри з м’ячем. | |||
Обр.мист. | 2 | Весняні пригоди | kornejkoludmila@gmail.com | ||
Дизайн і техн. | 2 | Створюємо пластилінову казку | 71 | ||
20.03.2020 | Іноз.мова(англ.) | 2 | Овочі | С91 | svetakruvyly@ gmail.com |
Математ. | 2 | Ознайомлення з таблицею множення числа 4 | 710 | kornejkoludmila@gmail.com | |
Укр. мова | 2 | Розв. мовл. Відвідаємо театр | (с.28-30) | ||
Інформатика | 2 | Правила складання алгоритмів | с 70-71 | Kisil_2019@ukr.net |
Виконання онлайн завдань для виконання навчальної програми
Онлайн завдання з математики , 2 клас
Відеоурок. "Математика 2 клас. Задачі на дві, на три дії. Множення на 5 Ділення на 4."
ЦЕ ЦІКАВО!
Переставний закон множення
https://www.youtube.com/watch?v=DYW97DqjnCU
Збільшення та зменшення числа у кілька разів
https://www.youtube.com/watch?v=5QPjbtsBeoY
Тренажер множення на 2
https://www.youtube.com/watch?v=U7b_EOlRy0o
Тренажер множення на 3
https://www.youtube.com/watch?v=ndWKAjk8854
Тренажер множення на 4
https://www.youtube.com/watch?v=llwMVKhaTjA
Таблиця множення числа 5 (з відповідями)
https://www.youtube.com/watch?v=zRr6VGg341o
Тренажер множення на 5
https://www.youtube.com/watch?v=M4f9RDrMnbM
Усний рахунок. Табличне множення та ділення чисел 2-5
https://www.youtube.com/watch?v=B-F7ODDxw7Y
Таблиця множення на 6 з відповідями
https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc
Таблиця множення на 6 без відповідей
https://www.youtube.com/watch?v=lPgCL2lC4dM
Тренажер множення на 6
https://www.youtube.com/watch?v=RW7X0Tvx8go
Як вивчити годинник - Мультики українською - Пригоди Хмаринки 2
https://www.youtube.com/watch?v=cvGN0pTrmaw
Мультики українською мовою - Вивчаємо комах
https://www.youtube.com/watch?v=BXToLHfbSyo
Корисні підказки 2. Увага! Інтернет!
https://www.youtube.com/watch?v=ypVAqanYe-g
Цікаві завдання для дітей
https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc
Як зробити захисну маску від вірусів своїми руками. Веселі саморобки.
https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac
Як зробити закладку для книжки своїми руками. DIY. Радимо його подивитися.
https://www.youtube.com/watch?v=dooCHcEQRjk
2 клас Мистецтво. Телеканал ПЛЮСПЛЮС
1.Це наше і це твоє. Особлива червона фарба - наша!
https://www.youtube.com/watch?v=JgdJ0eseLvo
2. Це наше і це твоє. Всесвітньовідомий танок Гопак - наш!
https://www.youtube.com/watch?v=kxTAgH6WlbQ
3. Це наше і це твоє. Основа системи індексування - наша!
https://www.youtube.com/watch?v=i9YhndR6lhY
4.Корисні підказки 2. Згадати все!
https://www.youtube.com/watch?v=cMT7IQOwqNY
2 клас Читання
Пісні Т.Шевченка, які стали піснями
1. "Зацвіла в долині" музика А. Філіпенка слова Т. Шевченка
https://www.youtube.com/watch?v=lU9RuyHkv3Q
2. Вітер з гаем розмовляє (пісня на вірші Т. Г. Шевченко)
https://www.youtube.com/watch?v=-JfTKzICKDY
3. Тарас Шевченко "Зоре моя вечірняя"
https://www.youtube.com/watch?v=N6Sp1WI681E
4. Думка "Тече вода в сине море" (пісня на вірші Т. Г. Шевченко)
https://www.youtube.com/watch?v=FZirHSAgd9c
2 клас Я досліджую світ
Що таке гірські породи?
https://www.youtube.com/watch?v=cnxH0WY3KLk&list=PL3SAN-q5mY2koEkcOP5WWnbdKOwcGyUMX
Коментарi